Sākam iedvesmas stāstu sēriju
Kā aktīvi iesaistīties sabiedrības dzīvē?
Kā pašiem aizstāvēt savas tiesības?
Projektā “Iekļaujoša demokrātija” sameklējām dažādus pieredzes stāstus.
Šie stāsti palīdz saprast,
ko cilvēki ar invaliditāti, ar mācīšanās un citām grūtībām var dzīvē sasniegt.
Piemēram, var sākt strādāt par ekspertu lielā starptautiskā organizācijā.
Var arī piepildīt sapni būt modelei un piedalīties modes skatē.
Mēs nosaucām šos stāstus par iedvesmas stāstiem,
jo tajos attēlotie notikumi iedvesmo ticēt sev un saviem sapņiem.
Daļa mūsu stāstu ir par īstiem cilvēkiem Latvijā vai citur pasaulē.
Citi stāsti ir no filmām vai grāmatām,
kas stāsta par patiesiem notikumiem un īstiem cilvēkiem.
Mēs ceram,
ka mūsu apkopotie stāsti iedvesmos darboties.
ka stāsti palīdzēs mainīt attieksmi par cilvēku ar invaliditāti spējām.
Ikviens cilvēks ir nozīmīgs sabiedrībai.

