Izvēlne

Laipni lūdzam Vieglās valodas aģentūras mājas lapā!

Mēs dzīvojam sarežģītā informatīvā telpā. Tajā katrs runā savā valodā.  Ierēdņiem ir savs izteiksmes veids, juristiem, datoriķiem  un ārstiem - pavisam cits. Reizēm grūti saprast vienam otru. Taču par sarežģītām lietām var runāt arī vienkārši. Tādēļ izmantojam vieglo valodu kā iespēju, lai cilvēki varētu vienlīdzīgi iekļauties sabiedrībā.  Mūsu misija ir padarīt informāciju pieejamu visiem. Tad sekot līdzi jaunumiem politikā, kultūrā un ikdienas notikumos varēs un spēs ikviens.

Kas mēs esam?

Mēs apvienojam ekspertus un speciālistus, kas prot sagatavot visiem pieejamu informāciju vieglajā valodā un vienkāršajā valodā. Protam arī veidot viegli uztveramu dizainu un papildināt to ar atbilstošām ilustrācijām.

 

Ko mēs darām?

Mēs sagatavojam vai adaptējam informāciju vieglajā valodā. Sniedzam konsultācijas arī citiem, kas vēlas to darīt. Regulāri rīkojam dažādas apmācības. Mēs arī sagatavojam dažādus izdevumus vieglajā valodā.

+371 29480648 irina.melnika@vieglavaloda.lv Elizabetes iela 57,Rīgā»